ΒΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ FACΕBOOK (Ηλεκτρολογικές Ενημερώσεις) ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ LIKE

Κυριακή, 12 Μαρτίου 2017

Συμβόλαια συντήρησης-επισκευής και υποστήριξης ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων

Υπάρχουν πολλές εταιρείες που εκτός από την Ηλεκτρολογική εγκατάσταση ή την κατασκευή δομημένης καλωδίωσης αναλαμβάνουν και την παρακολούθηση- συντήρηση των εγκαταστάσεων αυτών για την αντιμετώπιση τακτικών ή εκτάκτων θεμάτων που προκύπτουν κατά τη λειτουργία τους.

Για το λόγο αυτό προβλέπεται μια εκτεταμένη σειρά υπηρεσιών που παρέχονται από τις  εταιρείες, οι οποίες καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό την ανάγκη αυτή.

Στη συνέχεια σας παρουσιάζουμε δύο τέτοιου είδους παροχές δύο εταιρειών όπως αυτές τις διαφημίζουν στο internet

1η εταιρεία

synt

• Το τμήμα  Τεχνικής Υποστήριξης μας σας προσφέρει μια σειρά από εξειδικευμένα συμβόλαια υποστήριξης, που καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.
• Συμβόλαιο Προαγοράς Ωρών Εργασίας Τεχνικού
• Συμβόλαιο ετήσιας  Εκχώρησης Τεχνικού

Με τα συμβόλαια υποστήριξης επιτυγχάνεται:

•Πρακτικός μηδενισμός  »νεκρού» χρόνου, κατά τον οποίο δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις συσκευές  της εγκατάστασης σας.
• Ελαχιστοποίηση του κόστους συντήρησης και αποκατάστασης βλάβης του εξοπλισμού σας, αφού τα προβλήματα αντιμετωπίζονται προτού καν εμφανιστούν.
• Αύξηση της παραγωγικότητας της επιχείρησής σας.

Τι είναι αυτό ;

Το Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης και Συντήρησης της εγκατάστασης σας , είναι η δέσμευση της εταιρίας που παρέχει την Τεχνική Υποστήριξη προς την εταιρία που αξιοποιεί τις υπηρεσίες της για:

• άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση προβλήματος (ανάλογα με τον τύπο του συμβολαίου)
• προληπτικό  έλεγχος της εγκατάστασης
• προτεραιότητα και απεριόριστη τηλεφωνική υποστήριξη
• συμβουλευτικές υπηρεσίες για θέματα νέας τεχνολογίας και υλικών
• εκπαίδευση μέρους του προσωπικού της επιχείρησης σε θέματα ασφάλειας και οικονομίας ενέργειας.
• συναντήσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα και παράδοση Reports

Σήμερα, όπου οι ανάγκες μιας επιχείρησης συνεχώς αυξάνονται και ο χρόνος είναι πολύτιμος έχετε περισσότερο ανάγκη να βασίζεστε σε εξειδικευμένους ανθρώπους.

Απαντήστε μας στα παρακάτω ερωτήματα:

Θέλετε να έχετε άμεση και αποτελεσματική επίλυση των προβλημάτων σας έτσι ώστε να αφοσιωθείτε στην εργασία σας και να μην απασχολήστε με θέματα που δεν γνωρίζετε ή που δεν θέλετε να γνωρίζετε ;

Θέλετε να νιώθετε τη σιγουριά ότι υπάρχει κάποιος άνθρωπος δίπλα σας να ακούσει και να δώσει λύση στο πρόβλημά σας είτε αυτό αφορά επί τόπου τεχνική υποστήριξη, τηλεφωνική διευκρίνηση, εκπαίδευση είτε συμβουλευτικές υπηρεσίες για αναβάθμιση και προστασία των συσκευών της εγκατάστασης σας;

Το κυριότερο, όλα αυτά τα θέλετε με το πλέον οικονομικό και ευέλικτο πρόγραμμα Τεχνικής Υποστήριξης ειδικά για εσάς και τις ανάγκες σας χωρίς κρυφά κόστη ;

Πόσο κοστίζει ;

Τα συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης κοστίζουν ανάλογα με το επίπεδο των υπηρεσιών που ζητά η κάθε επιχείρηση σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της.
Καθοριστικό ρόλο παίζουν οι παρακάτω παράμετροι:

• Ο χρόνος απόκρισης που επιθυμεί ο πελάτης
• Ο αριθμός των συσκευών  που θέλει να καλύψει ο πελάτης
• Ο όγκος και η πολυπλοκότητα του εγκατεστημένου υλικού και πινάκων
• Εάν επιθυμεί προστιθέμενες υπηρεσίες όπως τηλεφωνική υποστήριξη, εκπαίδευση , προληπτικές επεμβάσεις & συμβουλευτικές προτάσεις – κατάρτιση πλάνου.

Με  τους παραπάνω δείκτες το κόστος για ένα συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης βγαίνει άμεσα συνομιλώντας με έναν εξειδικευμένο σύμβουλο  μας.

Υπάρχουν αρκετοί σημαντικοί λόγοι που θα πρέπει να σκεφθεί ένας επιχειρηματίας ή υπεύθυνος μιας επιχείρησης για να μεταβεί σε ένα δομημένο και αποτελεσματικό πρόγραμμα τεχνικής υποστήριξης.

Μερικοί από αυτούς:
• Οικονομικότερες χρεώσεις ανά ώρα εργασίας
• Δέσμευση για άμεση ανταπόκριση
• Προτεραιότητα στην τηλεφωνική υποστήριξη
• Προληπτικός έλεγχος και ανανέωση των εγκαταστάσεων κατά το ζητούμενο
• Προμήθεια υλικών σε καλύτερες τιμές
• Επισημάνσεις και Συμβουλευτικές Υπηρεσίες για κρίσιμα ζητήματα

 εταιρεία


Οι συμβάσεις υποστήριξης της εταιρείας έχουν σαν στόχο την πλήρη τεχνική κάλυψη τόσο των προϊόντων που πωλεί, όσο και των λύσεων που προσφέρει, από έμπειρους τεχνικούς και μηχανικούς, πιστοποιημένους από τους κατασκευαστές όπως η Microsoft, η Cisco, η IBM, η Hewlett-Packard, η Avaya, Fujitsu Technology Solutions κ.λ.π.
Οι συμβάσεις που συνάπτει η εταιρεία εντάσσονται σε πέντε κατηγορίες:
1.  ΑΡΧΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ/ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ/ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ/ΔΙΚΤΥΑ/ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Σε υπηρεσίες αρχικής εγκατάστασης (μεταφορά, σύνδεση εξοπλισμού, ρυθμίσεις, εγκατάσταση και ρύθμιση ενεργού εξοπλισμού δικτύων Intranet - Internet κ.λ.π.) και αφορούν την  όλες εκείνες τις εργασίες που απαιτούνται για την ορθή λειτουργία του μηχανογραφικού εξοπλισμού που μόλις αποκτήθηκε από την επιχείρηση.

2.  ON CALL ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΝΤΟΣ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ - ΠΡΟΑΓΟΡΑ ΩΡΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Σε υπηρεσίες που παρέχονται μετά από κλήση του πελάτη (on call). Στην περίπτωση αυτή,  αναλαμβάνει να έχει διαθέσιμους μηχανικούς, οι οποίοι μετά από κλήση του πελάτη και εντός προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος (π.χ. εντός 4 ωρών ), μεταβαίνουν και αποκαθιστούν το πρόβλημα που υπάρχει στην εγκατάσταση. Στην κατηγορία αυτή μπορεί να περιλαμβάνονται και υπηρεσίες αντικατάστασης του εξοπλισμού (back up μηχανήματα), μέχρι την αποκατάσταση του προβληματικού εξοπλισμού.  Η υπηρεσία αυτή παρέχεται με την προαγορά ωρών τεχνικής υποστήριξης την οποία, ο πελάτης «αναλώνει» εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

3.  MONIMH ON SITE ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Σε υπηρεσίες που παρέχονται βάσει συμβάσεως σε μόνιμη βάση (π.χ. μόνιμη παρουσία τεχνικού σε συγκεκριμένες μέρες ή full time στον χώρο του πελάτη, πλήρες outsourcing του μηχανογραφικού συστήματος της επιχείρησης κ.λ.π.). Η υπηρεσία αυτή αποτελεί την πιο ουσιώδη παροχή που διαθέτει, διότι παρέχει στην επιχείρηση και σε συνεργασία με τον αρμόδιο EDP Manager, την δυνατότητα της χρήσεως των μηχανικών της εταιρείας, σε σταθερή βάση στις εγκαταστάσεις του και με συγκεκριμένη διάρκεια, π.χ. 3 φορές την εβδομάδα επί 4 ώρες. Με τον τρόπο αυτό όλη ευθύνη της λειτουργίας του μηχανογραφικού εξοπλισμού, μεταφέρεται στην εταιρεία, ενώ η επιχείρηση λειτουργεί απρόσκοπτα.  Είναι προφανές ότι η παραπάνω υπηρεσία παρέχεται καθ΄ όλη την διάρκεια της συμβατικής περιόδου  (π.χ. ένα έτος) και είναι συνεχής (π.χ. κατά την διάρκεια της αδείας του μηχανικού, η εταιρεία αντικαθιστά τον απόντα μηχανικό με άλλον).

4.  ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Με την συνεχώς αυξανόμενη πολυπλοκότητα των εφαρμογών και των συστημάτων, η πλήρης αξιοποίηση τους  απαιτεί την συνεχή εκπαίδευση των χρηστών , αλλά και των administrators. Η εκπαίδευση των χρηστών , αναλόγως του αντικειμένου τους (π.χ. εκπαίδευση της γραμματείας σε εφαρμογές office), γίνεται σε συνεργασία της εταιρείας με
εξωτερικούς συνεργάτες, υψηλής εκπαιδευτικής εμπειρίας και με πιστοποιημένα ΙΕΚ.

5.  CUSTOM MADE ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ (MIGRATION, DEPLOYMENT, DISASTER RECOVERY, WEB HOSTING, PROJECT MANAGEMENT κλπ)

Επειδή όλες οι επιχειρήσεις έχουν διαφορετικές ανάγκες σε θέματα παροχής και διαχείρισης πληροφορίας, (για παράδειγμα πολλά υποκαταστήματα, ενοποίηση αποτελεσμάτων, εξειδικευμένες ανάγκες για reporting στο top management κ.λ.π.), κάτι που ενδεχομένως δεν καλύπτεται από τις υπάρχουσες στην αγορά εφαρμογές, η εταιρεία αναλαμβάνει την ανάπτυξη εφαρμογών προσαρμοσμένων στις ανάγκες του πελάτη (custom made εφαρμογές), χρησιμοποιώντας όλα τα σύγχρονα εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού. Η υπηρεσία αυτή παρέχεται κατόπιν συμφωνίας , μέσω τις οποίας καθορίζονται οι προδιαγραφές και ο χρόνος υλοποίησης του έργου. Ειδικά σε θέματα που αφορούν τις εφαρμογές του διαδικτύου (Internet) , αναλαμβάνει την ανάπτυξη τόσο ιστοσελίδων (websites), όσο και εφαρμογών e-commerce, σε συνεργασία των μηχανικών της με γνωστούς ελληνικούς οίκους  και με την ευθύνη της υλοποίησης του έργου (project management) δική της.